خسته ام!

تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد

 

خسته ام میفهمید؟!

 

 

 

خسته از آمدن و رفتن و آواره شدن

 

 

خسته از منحنی بودن وتكرار شدن

 

 


خسته از حس غریبانه‌ی این تنهایی

 

 

بخدا خسته ام از اینهمه تکرار سکوت

 

 

بخدا خسته ام از اینهمه لبخند دروغ

 

 

بخدا خسته ام از حادثه‌ی ساعقه بودن در باد

 

 

همه‌ی عمر دروغ

 

 

گفته ام من به همه

 

 

گفته ام:

 

 

باختم من همه‌ی عمر دلم را

 

 

به سراب !!

 

 

باختم من همه‌ی عمر دلم را

 

 

به شب مبهم و کابوس پریدن از بام!!

 

 

باختم من همه‌ی عمر دلم را

 

 

به هراس تر یک بوسه به لبهای خزان!!

 

 

بخدا خسته شدم

 

 

میشود قلب مرا عفو کنید؟

 

 

و رهایم بکنید؟

 

 

تا تراویدن از پنجره را درک کنم!؟

 

 

تا دلم باز شود؟!

 

 

خسته ام درک کنید

 

 

میروم زندگیم را بکنم

 

 

میروم مثل شما

 

 

پی احساس غریبم تا باز

 

شاید ......!!


 

گرفتارم به تو



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت9:10---24 خرداد 1391
salam azizam kheyli ziba booooOd
پاسخ:ميسي رها جوووووونممممممم دوست خوكشلمممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:,ساعت 6:36 PM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی